JÄVLA APOR !


TJOOO ALLA APOR !

era tråkiga jävla apor ...
ingen som kommentera nåt
!
buhu buhu bubu ..
tänkt på lilla mej
!
jag kan juh bli ledsen i ögat
:'(
men nej nej
det tänker ni inte på
!
såra mej bara, gör de
!
men det e inte lätt att vara
apor
med aphjärnor heller
!
så jag förstår er
!

image157
HAHA .. HAHA .. HAHA .. HAHA .. HAHA ..


jag bara driver me er !
åh det va säkert nån
av er läsre som gick på detta
!
eller har jag fel
!?
haha .. haha .. haha ..
image159


ojj ojj ojj
så skojjsig jag är
! ! !
men det e väl så att lite roar små !?
haha .. haha .. haha ..
image160


men om jag ska vara lite seriös
så hade det faktist vart skojjsigt
me lite kommentarer ..
det ser så dött ut juh
!
buhu buhu buhu ..
hoppas ni blir lite bättre
på att kommentera mina inlägg
!?

ajja ..


TJING TJONG HEJ !







1 Kommentarer


Minii

NU e jag snäll :P

» ~ 2007-12-12 - 05:47:43


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.