så dålig låt att den blir bra !


  • Mange Schmidt - Jag Talar Ut

OK
Vaknar i gryningen fixar till frisyren igen
Kollar mig i spegeln de e samma gamla syn igen
Kokar en kopp te och bläddrar genom skvallerpressen
Tänker att de orkar med, men faller själv för frestelsen

Å talar ut
Jag talar ut

Ok
Många många tusen tusenlappar senare
Nya bröst och läpparna är botox förorenade
Huden känns nu lenare
Och ansiktsdragen renare
Ringer upp till Se&Hör
Tjena tjenare och talar ut
Jag talar ut

Ok
Har jag chans på dig du kanske har chans på mej
Jag minns ej e de denna vecka jag är kär i dig
Eller är det slut
Har vi redan sjungit ut
Jag har faktiskt ingen koll
Men nu vill jag göra porr
Ja nu vill jag göra porr

Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut
Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut

Nakenchock nakenchock sexattack och kåtbock
Kändis visar penisen för småbarn i sin morgonrock
Flickvännen får stock av kollegan kulturkrock
Det här är blott en axplock dock när ni hänger ut
Folk som inte talat ut snälla finns det inget slut
Vilket jävla avlopp snälla finns det inget stopp
Stoppa pressarna det här har nyss kommit in
Om man vinklar storyn rätt kan man nog få spinn
Om jag räknar på det rätt kan vi nog få in
Ännu mer pengar till vår kista som e pengastinn

Och typ ta en papparzzibild
Å blir den inte bra photoshoppa till din bild
Vi har inte riktigt tid att kolla alla fakta
Å som chef var det här ett svårt beslut att fatta
Det vore trist om vi handlar i en tvist
Men löpsedeln blev så underbart bra till sist

Kungahuset rasar över hiv-mannens modemiss

Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut
Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut

Jippie ny metod hjälper dig att gå ner i vikt
En liten biverkning dock man får hjärtsvikt
Man kan tappa lite hår och må dåligt
Men vill man vara fin så måste man väl tåla lite
Vi kanske borde göra dokusåpa
Stoppa massa tjocka i ett rum att skriva hockey låtar
Och plocka in Swartling det här blir jävligt stort
En dvärg å två nunnor som får spela kort

Eller nej vänta det där är fan redan gjort
 
Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut
Jag söker lite tröst så jag talar ut
Jag köper fina bröst å jag talar ut
Jag känner mig så kränkt så jag talar ut
Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut


image141







1 Kommentarer


Natalie

haha!

» http://nataliesalazar.blogg.se ~ 2008-04-30 - 14:02:06


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.