en vän !


  • Blues - En vän
(en vän)
e där för dej vad som än händer
(en vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en vän)
säger till dej på en gång hur det e,
även om han vet att du lackar å blir sne


ey har kärlek för dom mina, slåtts med mig sida vid sida
när omständigheterna var som snett å pina
finns inget ja värderar som en vän som e sann
är där som mest när man behöver en hjälpande hand
så om de nånsin e problem å vet inte vem ni kan kalla
å när alla andra sviker på en vän ni kan lita
ja vet vi gjorde en massa idioti vi inte borde
men ja önskar ibland verkligen att ja kunde
ta mej tillbaka till dom sköna stunder vi haft
de e dom som gett mej styrka
dom som gett mej kraft
lärde mej uppskatta allt mellan tårar till skratt
fick mig att förstå, för att känna igen dag, krävs natt


(en vän)
e där för dej vad som än händer
(en vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en vän)
säger till dej på en gång som de e,
även om han vet att du lackar å blir sne
(en vän)
e där för dej vad som än händer
(en vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en vän)
hjälper dej utan att kräva nåt åter,
å kan göra fel men som du ändå förlåter


ey se in i det här livet kan ta en genom tvära kast
så vila dina skulder å låt mej hjälpa dej med din last
å vad du än behöver så vet du att ja finns där
är aldrig längre bort än ett samtal så säg var å när
spelar ingen rolla vad de än må va
för sant broderskap går ut på att ge å ta
så var inte orolig slappna av känn dej trygg
så du e medveten om att ja har din rygg
se du är något som jag valt att kalla för bror
trots att vi inte delar samma far eller mor
men se även om det in te finns ett blodsband
är vi förenade på denna jord av ödets hand


(en vän)
e där för dej vad som än händer
(en vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en vän)
säger till dej på en gång som de e,
även om han vet att du lackar å blir sne
(en vän)
e där för dej vad som än händer
(en vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en vän)
hjälper dej utan att kräva nåt åter,
å kan göra fel men som du ändå förlåter


man stöter på många olika människor i sina dar
låter dom flesta passera
få vill man ha kvar
å man lär sej att inte ta något för givet
för man möter få sanna människor i det här livet
stött på olika människor i mina dar
låtit dom flesta passera några få e kvar
å har lärt mej att inte ta något för givet
för man möter få sanna människor i de här livet


(en riktig vän)
e där för dej vad som än händer
(en sann vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en äkta vän)
säger till dej på en gång som de e,
även om han vet att du lackar å blir sne
(en riktig vän)
e där för dej vad som än händer
(en sann vän)
står vid din sida när det verkligen gäller
(en äkta vän)
hjälper dej utan att kräva nåt åter,
å kan göra fel men som du ändå förlåter

image88







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.