hemma igen åh +1film !

TJO !

nuh va det ett tag sen jag skrev hära !
så då e det nog dags att uppdatera lite
!
då kan jag börja me åh berätta att
jag har vart hos lill negern sen i tisdags till idag (torsdag)
!
i tisdags vart det några öl åh sen krogen
igår onsdag så va vi väldigt duktiga
vi va nämligen nyktra hehe ..
va även på stan
!
köpte mej 3st nagellack åh en klänning
!

jepp ni läste rätt en klänning
!
ni som känner mej blir väl chockad över de
!?
men men kommer aldrig visa mej i den
!
nattlinne ska jag ha den som
! hehe ..

åh nuh till mina underbara söta nagellack
!
image73
orange, gult åh svart !
men den gula e mer som en lysanden gul i verkligheten
åh den oranga se lite annars ut i verkligheten oxå
! hehe ..
men dom så fula så dom blir skojjsiga hehe ..
:)
hihi .. det va då en tjej åh en kille som fick sej ett gött skratt
när jag stod åh kolla på mina underbart fina nagellack
!
haha .. men det e juh bra att jag roa nån
! hehe ..
ajja nog om detta ..

idag har jag vart på stan igen
åh köpt mej ett par vantar som är längre
åh har inga fingrar åh dom vart bruna
så nuh har jag ett par svarta åh bruna sånna vantar
! :)
skojjsigt värra ..
åh nuh e jag ute efter ett par nätvantar
!
vill ha .. vill ha .. vill ha
! ! !

åh innan jag for hem så va jag förbi "videoteket"
som nuh har bytt namn till "hemma kväll"
av nån mysko annledning
!
ajja .. va där åh fick mej en film av fader
!
åh denna gång vart det denna
!
image71
en riktigt kult film !
ett måste åh ha juh
!

åh nuh sitter jag hemma
i min underbart söta lya
!
borta bra men hemma bäst
! :)

imorrn e det ske-å som gäller
!
ska dit me morsfarsan åh broder liten
vi ska fara åh hälsa på mormor bl.a
! :)

ajja nuh har jag inge mer att berätta
!

TJING !






1 Kommentarer


Chrizs

hej ,jag heter chris och är ny här på blogg.se . jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med tips om vad jag ska skriva om :) ? / chrisz

» http://chrizs.blogg.se ~ 2007-11-01 - 22:39:25


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.