ledsen ! :'(


benny, du gör mej så förvirrad ?
jag hänger inte me
?
fattar ingenting
!?
jag e som ett stort frågetecken
!

du säger till mej att du kanske har mer känslor
för mej än vad du kanske vill erkänna för dej själv.
men du visar juh absolut snarare motsatsen
!
om du nuh bryr dej så mycke om mej
som du säger att du gör
VISA DE
!

kom inte me dina lögner
för att testa mej om jag fortfarande har känslor för dej
vad ger det
?
det ger varken dej eller mej nåt
!
det slutar bara me att du sårar mej
!
åh så gör man inte me nån man bryr sej om
!
du gör mej bara ledsen när du håller på så
!

du ska inte tro att detta e lätt för mej heller
för det e snarare tvärt om
! :'(

men det va ej jag som dumpa dej
utan de va du som dumpa mej
!
jag vet inte, men du kanske har insett
att du har skitit i de blå skåpet
!?
vad vet jag
!?
jag vet absolut inte vad du tänker.
du säger juh så sällan nåt
så det e inte lätt för mej
jag e ingen tankäläsare
även om jag skulle vilja vara de ibland
!

tänker många gånger på
vad vi kunnat gjort annorlunda.
hade vi kanske gjort si
så kanske det hade sett annorlunfa ut
eller har vi gjort så
så kanske det hade vart vi 2 fortfarnade.
men hejjn e it lätt åh veta
?
åh vi kommer aldrig att få veta det heller.

nuh e det som det är
åh det va nog inte tänkt att det skulle vara vi 2
!?
hur mycke vi kanske än skulle vilja de
!
men det e väl kanske bara att inse fakta
!?
du åh jag ska bara vara vänner.
åh vi har nog problem me de.
vi bara bråkar åh tjaffsar
åh det tär på krafterna.
man orkar inte bråka åh tjaffsa hela tiden.
vi måste komma på nån lösning på det hela.
men frågan e vad
?

men en sak ska du veta
benny !
jag älskar dej en massa
åh det kommer jag alltid göra
!
för 6år glömmer man inte bara hur som helst
!
det kommer att ta tid väääldigt lång tid
!

men du,
benny e min absolut bästa vän jag har !
du känner mej som ingen annan gör
!
du vet allt om mej
du känner mej in åh ut
!
lika så som jag gör me dej
!
vill inte att vi ska ha det såhära
!
vill att vi ska kunna hålla sams.
vill att vi ska kunna vara vänner
!
vill inte tappa dej helt
!
du betyder för mycke för mej
!
älskar dej för mycke för de
! [som kompis ]

jag hoppas verkligen vi kan lösa detta
?
för jag mår så dåligt av allt detta
!
åh det tror jag säkert du oxå gör
!
:'(

ajja ..
nuh ska jag försöka avsluta denna blogg.
skulle kunna skriva hur mycke som helst.
men jag avrunda denna blogg me att :

"JAG ÄLSKAR DEJ MIN VÄN !
DU BETYER SÅ MYCKE FÖR MEJ
!
VILL BARA ATT ALLT SKA BLI BRA FÖR OSS BÄGGE
!
// DIN VÄN 4-EVER
"

image96







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.