2filmer åh cola i massvis åh lite annat ! ;)

tjing tjong för andra gången idag ! ;)

image31OCH image32


dom hära filmerna köpte jag mej idag !
åh sen köpte jag men massa 1½ L cola oxå !

image36 image37 image38 image39 image40

åh sen köpte jag även,

image42
estrella popcorn !

och

image43
1 paket

och

image44
tuggummi
nå ny smak.
"sweet menthol
+stronger teeth
with fluor"
står det på påsen !
för att var exakt

åh sen tror jag it att jag köpte mej nå mera.
hehe .. men det räcker.

så ikväll ska jag tugga tugggummi
kanske äta popcorn
annars ska jag äta

image45
har nämligen kärnfria vindruvor i kylen :)
föredrar vindruvorna framför popcorna ! :)
och dricka en jäkla massa cola
åh se film hihi ..
trevligt trevligt .. hehe ..

ajja ne nuh ska jag gitta här ifrån !

tjing tjong för andra gången idag ! ;)






0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.