natt på museet

image7

denna film köpte jag men idag. hitta den för 99:- på åhlens :) men va egentligen ute efter sunes jul . men varken barnenshus eller åhlens hade den filmen buhu buhu buhu .. ajja så kan det vara .. men jag ska beställa sunes jul från ginza.se nästa månad hehe .. om den inte har kommit ut i affären vill säga !?

image9

vad har jag annars gjort idag !? inte mycke typ sovit åh sovit åh sovit ! ! ! :P åh sen har jag som vanligt vart lite teletönt oxå ... hehe .. :P som vanligt i framtiden hehe .. :P hmm ..

ne nuh ska jag lägga mej i soffan åh se filmen jag köpt hoppas filmen e bra har juh som sakt inte sett den haha ..
men jag får lite på folket som sett den för dom tycker den e bra men ben stiller brukar göra bra filmer :P åh till filmen har jag köpt coca cola .. måste juh få i mej dagens dos av cola juh det e juh mycket viktigt annars får man juh väääldigt ont i skallen haha .. :P
ajja ..

image11

haha .. men ha de bra allesammans !

tjing tjing !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.