vilken blåsning !

tjing tjong !


image28OCHimage29

HAHA .. vilken blåsning jag fick till igår .. hehe .. iofs. så tveka hon lite smått där i början
men sen fick jag henne åh tro på de !

vi kanske ska ta å berätta vem den IQbefriade personen e.
Ann Öquist / Skuggan / Lill Negern i egen hög person ! HAHA ..

lyckades lura henne att dom hade börja sälja riktiga pistolerICA KVANTUM !
haha .. jag e juh bara för rolig !
lurade henne att ICA KVANTUM hade det tillstådent att säja sånt
och att vem som helst kunde köpa pistoler även dom utan licens !
sa att dom utan licens fick hem ett papper när dom köpte pistolen
där det stod att man måste börja me licensen inom 30dagar annars får man böter.

åh hon gick på ALLT !
ojj ojj vad jag skratta !
det va sååå skojjigt !
hehe .. trodde nämligen aldrig att jag skulle lyckas blåsa henne.
men min envishet gjorde att jag lyckades till slut !
inte för att det va allt för svårt men men .. HAHA ..


image30
här har ni skuggan / lill negern åh även kallad ann i egen hög person ! HAHA ...
ajja nog om denna blåsning !


idag har jag som vanligt absolut inte gjort ett piss ..
kunde inte sova nåt inatt somnade väl efter 9 imorrse
så då sov jag till 12.30 åh sen såg jag våra bästa år
som börjar 12.50 åh räcker till ca 13.40.
åh sen efter de nån gång somna jag igen åh sov till ca 16.
åh nuh ee jag vaken väntar på att min far ska komma så
ska jag fara på coop åh köpa mej nå film.
men vilken eller vilka det blir denna gång vet jag ej !?
det får jag se :P oooh ... film film film åh sen ska jag även köpa cola åh cigg.


ajja ne nuh ska jag börja klä mej för fader kommer väl ganska snart antar jag.
men ha en bra kväll allesammans !


tjing tjong !






0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.