Ätit tårta + lekt lite fotograf


idag har man ej vart hemma många timmar
jag åh min karl va juh till stan
så nuh har jag vart åh hämtat min pärla LG Viewty
åh sen gick vi på stan åh yra
åh sen kom jennan åh eftersom att hon fyller år idag
så drog jag åh hon till hennes moder åh åt middag åh sen vart det tårta ! :)
Smarrit va det !

ser dock ut som att det e 2st småbarn som dekorerat tårtan
men det e det inte ... det e jag åh jennan som gjort de !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

åh sen har jag/vi lekt lite fotografer
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

kort på lite studsbollar !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..



liter flower
HAHA .. HAHA .. HAHA ..


åh istappen !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

(dom hära bilderna e tagna me min mobiltelefon !)


sen fick jag en underbar sak av min karl idag :)
ett surroundkitt :)
fatta glad jag är :)
WEEEE ...

men dock har vi lite problem me de
kabeln till ena högtalaren e för kort :(
men he ska vi ordna :)

min dag har i alla fall vart super bra !
hur har eran dag vart då ?

orkar inte skriva mera

hejj hejj !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.