Då sitter jag i bilen

Då sitter jag i bilen me mina föräldrar
vi e på väg till skellefteå sjukhus
vi ska nämligen hälsa på min kära mormor som ligger där !

hon e tyvärr jätte sjuk :(
jobbigt för henne åh alla i hennes omgivning :(
vill bara att hon ska få vara frisk åh slippa vara sjuk :(
men frisk kommer hon ej bli :(

min kära mormor har fått vara me om alla möjliga sjukdomar
men hon har vart stark åh klarat sej igenom allt
men denna gång kan hon ej kämpa sej igenom inte enligt läkarna i alla fall
*snyft

måste lägga ner denna blogg nuh börjar bli åksjuk :(

vi hörs säkert senare !

ha en fortsatt trevlig dag allesammans !






4 Kommentarer


Bibi

åhhh.. fan, ja vet hur det känns... :/ var så med min farmor med... åh vet inte vad ja ska säga, men ´... :(

» http://cherryberryh.blogg.se ~ 2008-04-27 - 14:55:51
Bibi

och juste, ja ja älskar din blogg, haha :) ! fastän ja nyss hittade till din blogg igår..

» http://cherryberryh.blogg.se ~ 2008-04-27 - 14:58:43
anja

Hoppas hon mår bättre snart!
Har du haft en bra dag? kram kram

» http://justsweet.blogg.se ~ 2008-04-27 - 16:00:06
Dear

hoppas hon blir bättre :)

» http://Dear.devote.se ~ 2008-04-27 - 18:23:59


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.