Fattar inte ett piss !?


Fattar inte ett piss !?
fick en konstig kommentar idag om att jag ska ha spammat nån brud
men i helvete att jag har gjort det !
Det enda jag har gjort henne e åh svara på de hon har skrivit till mej !
åh det e juh fan inte åh spamma ! ! !
Fattar fan inte ett piss alltså !?
åh om det e nåt jag HATAR e att bli beskylld för saker som jag inte gjort
Sånt gör mej väääldigt ARG ! ! !
men ajja ..
tycker hon att jag har spammat henne för att jag svarat på de hon skrivit till mej
så jajja .. inte mitt problem !
det e hennes problem !

  • Det hon har skrivit till mej:

Postat av:
Hej, du spammade min blogg med skit om din egen blogg
- så jag funderar på att börja spamma din. Hej då. vad menar du med detta?
2008-apr-17 @ 19:29
URL: http://Blondis81.blogg.se


  • Det jag svarade till henne:

Postat av: IZZAH
SVAR: inte har jag spammat din blogg !
har bara svarat på sånt du skrivit till mej ! ! !
så jag fattar inte alls vad du snackar om ?
2008-apr-17 @ 20:29
URL: http://izzah.blogg.se








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.