Go Natt Gott Folk ! ! !


image767
Nuh e det sova dags för mitt lag !
måste juh sova om jag ska orka upp imorrn !
ska nämligen upp 07.00 på morronen
åh sen vid 08.00 kommer en kompis åh hämta upp mej
så då ska vi en tripp till Luleå !

Vi blir väl inte i luleå så länge !?
så när jag kommer hem så bär det av till stan
åh ska köpa mej mina underbara rosa strumpbyxor jag vill ha ! :)
åh sen ska jag ej köpa nå mer
har juh tyvärr inte råd me nå mer heller !
BUHU .. BUHU .. BUHU ..
eller man kanske köper sej nå sött nagellack !?
eller nåt annat som man vill ha !?
känner jag mej själv rätt så kommer jag köpa mej nå mer !
HEHE .. HEHE .. HEHE ..

ajja ..


Go Natt Gott Folk ! ! !


image768







1 Kommentarer


Jenny

på sidan hihihih

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-18 - 00:34:35


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.