Hitler har ätit svamp


nuh vet jag vad det e för fel på Hitler (min dator)
förstår varför bilden e så konstig !

det e inte skärmens fel
utan det e Hitler som har ätit svamp !
så han e high som bara den !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

+
(hitler + svamp = high)

så bilder det när små Hitler datorer äter svamp
*GALET ! :P


ne men seriöst tror det e grafikkortet som håller på att pajja :S
åh eftersom att jag har ett intrigrerat moderkort eller hur man säger (?)
det menas i alla fall att allt e inbyggt i moderkortet tex: grafikkort, ljudkort osv.
så om tex. grafikkortet går sönder måste jag byta ut hela mitt moderkort
åh det e inte skojjsigt + att det e dyrt
åh + att min dator e från stenåldern så kanske mitt moderkort inte ens finns ?
sist jag skulle byta moderkort va -05 åh då hade jag nog prblem att få fram de
så hur problem kommer jag inte ha nuh ?
åh sen känns det inte så skojjsigt åh lägga ut massa cahs på nya prylar
till en dator som e från stenåldern heller
känns lite meningslöst ! ! !

måste fan i mej skaffa mej en NY dator
en laptop vill jag ha !







1 Kommentarer


anja

Jag har en Mac.
Mår din mormor bättre nu då? kram kram

» http://justsweet.blogg.se ~ 2008-04-27 - 20:34:50


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.