Hur prisvärd e inte denna ...


Surfa, maila & håll kontakten till ett lågt pris!

Pris: 3990 :-
Prisvärd bärbar PC med AMD Sempron 3600+, 160 GB hårddisk,
1GB internminne, 15,4" och Windows Vista Home Basic. Bärbar

PC med 15,4? Widescreenskärm och trådlös nätverk. Med DVD-brännaren kan du bränna egna skivor! Hårddisk på 160GB, 1GB internminne och Mobile AMD Sempron 3600+ processor. UniChromeTM Pro grafikkort.



Specifikation:

Typ av processor Mobile AMD Sempron
Processornummer 3600+
Processorhastighet i Ghz 2,00
Typ av RAM Minne DDR2
RAM Hastighet i MHz 667
RAM i MB 1 024
RAM Max uppgraderbart till (MB) 2 048
Cache i Kb 256
Hårddiskstorlek i GB 160
Hårddiskhastighet i RPM 5 400
Ljudkortstyp AC97
Ljudkort i bit 16
Högtalare
Typ av grafikkort UniChromeTM Pro
Delat grafikminne i MB 128
Analogt modem
10/100 Nätverkskort
Trådlöst nätverkskort
Kombinerad DVD/CD-brännare
CD-R läshastighet 24x
DVD-ROM läshastighet 8x
CD-R skrivhastighet 24x
CD-RW skrivhastighet 20x
DVD-R skrivhastighet 6x
DVD-RW Skrivhastighet 4x
DVD+R Skrivhastighet 4x
DVD+RW Skrivhastighet 4x
DVD+R DL skrivhastighet 2,4x
Skärmtyp TFT WideScreen
Skärmstorlek i tum 15,40
Maxupplösning på skärm 1280 x 800
Standard WXGA
Webkamera
TV-ut
TV-Tuner
Antal PCMCIA 0
Antal USB 2.0 portar 2
FireWire ( IEEE 1394)
IrDA
Bluetooth
Övriga anslutningar CRT
Typ av batteri Li-ion
Pekdon Touch Pad
Operativsystem Microsoft Windows Vista Home Basic
Medföljande programvara Nero 7 Essential Norman Virus Control
3 years Adobe Acrobat Reader Vista DVD Playback
Höjd (cm) 2,10
Bredd (cm) 35,60
Djup (cm) 25,00
Vikt (kg) 2,70

image989 image989 image989

hur prisvärd e inte denna dator ?
vill ha den hur mycket som hälst
men inte har jag 3990 :- åh bara lägga ut helt plötsligt
men denna e juh i alla fall hur prisvärd som helst
Men en ny dator behöver jag juh
för den jag har nuh håller på att gå sönder :S
får se om man kanske kan ordna detta på nåt sett !?
inte för att jag tro de, men man kan juh alltid hoppas !
kanske vinner på lotto eller nåt !?
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

Hörrni nuh e det bara fram me era
cash
åh sätt in några lappar på mitt konto !
*skojja bara med er ! :P
HAHA .. HAHA .. HAHA ..







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.