Madrid För Två Personer + Hårstyling ...


image675


Om Tävlingen
image677
1: a pris i tävlingen är en weekendresa till modets Madrid för två personer, hårstyling på en professionell Schwarzkopf-salong och motsvarande 10 000 kronor i reskassa.

2: a - 50: e pris
är ett produktpaket från Schwarzkopf och en praktisk resehårfön till ett värde av 250 kr.




Regler

1. Sista tävlingsdatum
är fredag den 25 maj 2008.

2. Deltagarna måste registrera sig via kampanjsidan för att få delta.

Deltagare som registrerar sig med oriktiga uppgifter är inte kvalificerade att ta emot vinster.

3. För att kunna
vinna ska du svara på två frågor samt skriva en motivering på max 200 ord.

4. Vinnaren meddelas per telefon,
e-post eller brev före den 5 juni 2008.

5. Om vinnaren inte har bekräftat priset före den 19 juni 2008 får en
annan deltagare priset.

6. Deltagare under 18 år måste ha
målsmans samtycke för att erhålla eventuell vinst.

7. En jury bestående av representanter från Schwarzkopf och Svea Reklam utser vinnaren.

8. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.


image678


Om Madrid

Madrid är en av Europas riktiga kosmopoler och en oas av njutning för alla sinnen. Här blandas känslan av att befinna sig på en historisk plats med en trendig storstadsfeeling. Allt finns och livet på gatorna är intensivt. Madrid erbjuder en spännande arkitektur, ett rikt kulturutbud, generösa parkområden och tillgång till tusenstals restauranger, barer och kaféer. Och då har vi inte ens nämnt alla shoppingtillfällen som staden bjuder på.


Snabbfakta


- Folkmängd: 3,5 miljoner (6 miljoner med förstäder och 45 miljoner i hela landet)
- Tidsskillnad: ingen
- Språk: spanska
- Valuta: 1 euro = cirka 9,55 kr




LYCKA TILL ALLESAMMANS !

KLICKA DEJ TILL TÄVLINGEN !







1 Kommentarer


Jenny

haha men shti de har juh funnits sen vi avr små hehe neeehhj fa vafan jag ahr oxå algt upp den där för ett tag sen hehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-14 - 02:02:56


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.