Min älskade pärla har kommit tebax


då har man kommit sej ut ur duschen
mycket nice åh duascha :)

idag e jag mycket glad :)
min älskade pärla har kommit tebax
så jag ska snart fara åh hämta den från The Phonehouse
det e min lilla LG Viewty som ligger åh väntar på mej där !

har saknat pärlan som fan !
men nuh e det äntligen tebax i P-town
åh snart hos mej igen ! :)

är lite nyfiken på åh få reda på vad det va för fel på pärlan !?
men det får jag snart reda på !
nåt större fel kan det ej ha vart
me tanke på att det bara tog 1v. åh 2dagar.
i vanliga fall brukar det ta 3v.

image857
ajja ...
nuh ska jag göra mej klar !


Se You Later Aligator !







2 Kommentarer


LinnRuby&Millan

Åh den vill jag ha! :)

» http://linnruby.blogg.se ~ 2008-04-23 - 17:13:16
daniella

vad den är fin, dock gillar jag inte ig så ;d haha

» http://www.STYLEbyAM.blogg.se ~ 2008-04-24 - 21:39:10


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.