PDOL ställer till en scen för Uggla


image528
image525
Många har flaggat för Uggla som önskad PDOL-artist - och nu står det klart att den gode
Magnus kommer att angöra stora scen i Piteå med nytt kompband.

Foto: Gunnar Westergren



FESTIVAL. Uggla landar med nytt band
på PDOL. Sommarens gatufest i Piteå kryddas
även av Takida, Ida Maria, Sonic Syndicate
och ett riktigt eldfängt turnésällskap.


PITEÅ  (PT)H

I går lät han lite av innehållet sippra ut inför
sommarens happening - och som en ingrediens i den
musikaliska mixen flaxar en högt önskad Uggla.

- Den enkät vi låtit göra inför artistvalen visar att
Magnus Uggla var den totalt sett mest önskade artisten,
avslöjar Wimander.

Samma ytor

Och önskefén har varit god,
för Uggla landar på stora scen med nya spelkompisar
som han kommer att rekvirera via en aktuell tv-serie

image528







2 Kommentarer


Jennan

HAHA neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehj inte UGGLA HATE UGGLA nu vart de inge pdol hehehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-09 - 16:24:31
Ida

hej ... =)

» http://IdaTallhed.blogg.se ~ 2008-04-28 - 02:09:36


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.