TEST 9


Upptäck din vilda sida !

image485


VILD OCH VACKER: VILDKATT

Du skyddar dig själv och dina närstående, och du är inte rädd för att ta i. Detta kombineras med din kärleksfulla sida - du kan vara väldigt tillgiven. Du har en stark vilja och ett stort hjärta och du trivs med att engagera dig i allt du gör. Du skulle kanske kunna lägga dina krafter dina krafter på att hjälpa dem som behöver dig.


DINA VILDA FÄRGER
Med härliga varma hudnyanser, mörkbruna ögon och svarta hår kommer det att vara enkelt att släppa loss ditt inre vilddjur. Många av Viva's nyanser skulle klä dig men vi rekommenderar framförallt 555 Intensive Mahogany - Real Mahogany. Naturligtvis behöver en skimrande ny hårfärg få sällskap av lite ny, läcker make-up. Prova Jordig grön och brons eller Earth Spirits Burnt Bark 107 från Maxfactor. Till läpparna behöver du bara tegelröda eller mörkröda nyanser från Max Factor Lipfinity Spicy 70.


DINA VILDA KLÄDER

Din nya vilda sida kommer att vilja testa lite nytt i modeväg också. Vilken härlig ursäkt för lite seriöst shoppande! Säsongens tegelröd, jade, elfenben kommer att passa dig perfekt och framhäva dina egna färger. Spana även in vårens catwalk trend 'Retro Sensual Glamour'. med generösa tyger, glänsande siden och satäng. Attityden är 'titta på mig' och kommer att matcha din nya Viva färg som hand i handske.


detta test hittar du hära image486http://www.nyaviva.se/wild-side/index.php







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.