Till Badet


Gelli-Baff


image609
Det finns vissa saker man inte vill att ens barn ska göra.
Äta fimpar, dra hundar i svansen, hissa upp lillasystrar
i flaggstänger och bada i slime.
Nu kan du stryka en sak från den listan.

 

Gelli-Baff är nämligen ett pulver som förvandlar det mest vanliga vatten till färgglad slime!
Snacka om att den lilla plaskpoolen på bakgården just blev tusen gånger roligare att leka i!
På grund av konsistensen håller också Gelli-Baff värmen mycket längre än vanligt vatten,
så att även en kylig svensk sommardag kan innehålla timmar av slime-lattjande.
Och när leken är över häller du helt enkelt i den andra tuben pulver,
och vattnet blir.... vatten igen. Klart som korvspad.

 

Fakta:

  • En förpackning räcker till ca 40 liter vatten
  • Håller värme 3 ggr längre än vatten
  • Blir inga fläckar på kläder och matto

Pris: 69 :-


"detta va juh skit coolt juh !
Tänk er att bada i slime !
COOLT ! ! ! :P
HAHA .. HAHA .. HAHA .."








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.