Trevligt trevligt !


image1038 image1038 image1038 image1038 image1038

det har vart en riktigt trevlig kväll !

när jag åh älsklingen skulle gå till jennan
så satt det en massa människor på gården åh typ klunka öl
så det kom juh fram 45.000pers åh skulle kolla på min snutte plutte sötis valp :)
bla. annelunds alla ungar ville iuh klappa sötis
åh sen träffa man några som man kände
hela granskapet va på gården (typ)

men sen gick jag, benny åh jennan upp till skogen
så fick sötis åh loke leka
åh sen kom även johannes åh ozzy :)
så vi satt där uppe vid grillstaden åh grilla
åh hundarna lekte som bara den :)

trevligt trevligt va de:)
åh sen kom det annelunds alla barn till skogen
åh dom skulle självklart hälsa på alla hundar :)
tror sötis vart lite stressad av alla ungar
som sprang omkring åh lekte stojja åh skrek åh hade sej
men det va en lite lugn flicka som fick hålla han
åh henne va han lugn me :)
åh det va juh bra :)

iofs så tror jag inte det bara var sötis som vart stressad
av alla ungar som yra omkring åh hade sej !?

men men ..

sen gick vi in till jennan allesammans åh såg film
(inte ingarna, men det kanske ni fattade ?)
idag vart det enriktig kult film "Dum & Dummare"
fy fan va den filmen e bra alltså !
åh nuh äger jag den :)
mycket nice
- TACK JENNAN ! ! ! :)

åh johannes klippte klorna på sötis :)
det gick mycke bättre när johannes gjorde de
än när jag försökte
men vet ej varför !?
men nuh e dom då klippta i alla fall ! :)
- TACK JOHANNES ! ! ! :)

åh nuh sitter jag här hemma framför datan
medans my darling åh sötis sitter i soffan
det va inte allt för länge sen vi kom hem

e då super nöjd me min dag åh kväll
har vart mycket mycket mycket trevligt !

snart e det sängen som gäller tror jag
känner mej rätt trötter
har gjort mycke idag
åh gått som ett CP !
åh jag e nog inte ensmman om åh vara trötter !

har ni haft en trevlig valborg då ?
åh vad gjorde ni då ?


ajja ..


min sötis = min rick
image1040







1 Kommentarer


Marie

sv: Ja, den lilla blå är söt! Inte så långt kvar till kommentar 1313 nu ;o)

Jag har en son som heter loke btw!

» http://mariwi.blogg.se ~ 2008-05-01 - 07:51:32


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.