vaknat till liv igen !


image487
GOMORRNA GOTT FOLK
!

då har lilla jag vaknat till liv igen !
åh typ det första jag gör när jag vakna e
att ta en cigg åh sätta mej framför bloggen
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
vilken nyttig människa jag är !
ska snart äta frukost eller det blir frunch
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

hmmm ...
vad ska man annars hitta på idag då ?
hmmm .. vet inte riktigt !?
vi får se vad dagen har att erbjuda !?
kanske den inte har ett smack att erbjuda !?
kanske den har nåt skojjsigt att erbjuda !?

just nuh sitter jag åh lyssnar på lite techno remixade låtar
riktigt skön musix juh !
just nuh e det nån techno remixad låt på Ronja Rövardotter
mycket mycket mycket nice låt !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
åh låten efter denna låt e riktigt härlig åh det är
Classical Mozart - In the hall of the mountain king techno remix

hmmm ...
ne nuh ska jag göra nån nytta som att äta nå frunch
åh sen byta i kisse låfan åh typ diska åh sånt shit !

men vi höres juh senare idag

HARE SÅ LÄNGE !
(kanin så länge !)

image488







1 Kommentarer


joss

haha :)! ha en bra dag ^^

» http://dontpaniic.blogg.se ~ 2008-04-08 - 12:54:39


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.