Nuh e det dags för film !

Nuh har vi laddat ner 4st filmer åh hett in de på usb minnet,
men om vi ska se alla 4 ikväll vete fan.
Vi får väl se hur många vi orkar se.
Men filmen vi ska börja me en en gammal film som e gjord -96 Vildängel heter den.
Några av karln kompisar e me i den filmen åh jag har aldrig sett den
så det ska bli skojjsigt åh se vad det e för en film ..
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
Åh dom andra filmerna vi har laddat ner är:
Populär musik från vittula, First blood & Into the wild.
Har ej sett nån av dom eller jag kanske har sett Populär musik från vittula men e ej säker !


Ajja nuh ska jag
sätta mej åh se första filmen !


Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans !







6 Kommentarer


jenny

yha d e ejuh de då ja ne nu ska jag njuta ava tt jag e veckans BLOGG tihjooo å spela fan av du nött din blogg hahha

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-08-04 - 22:41:12
Angie (:

Sv: Jaa du hade fina bilder du :D Jag sitter vid datorn och stirrar och lyssnar på regnet.. sj då ;)?

» http://yeahrockondude.blogg.se/ ~ 2008-08-04 - 22:42:57
Manda <3

Sv: Okej :)



Dagen har varit super om man bortser från regnet, men det var välbehövligt för sjön :)

Din dag har varit ?



Fixar på några header nu, inte speciellt snygga, men det kommer någon gång :D

Gör du nu då ?

» http://xmandaaaax.blogg.se/ ~ 2008-08-04 - 22:46:16
Anna Phe

Mysigt! :) Vad skulle du se ? Själv ska jag se SATC på 3:an, Jerry springer och paradise hotel på tv4 100, ganska kul, vet ej om jag hinner med en film då, har en hel del jag lånat :)



Jag har också cola, blåbärspaj och chpcklad, haha! Men va fan jag är ledig, då får man fuska! Annars håller jag mig bara till helger! Jag hittade faktiskt en chocklad jag älskar! Jag är inte så mycket för chocklad, tror det eller ej, skulle aldrig bli sugen på en vanlig marabou chocklad även om det går att äta utan problem, men jag testa marabou chocklad med mandel och frukt, den var ju galet god ;)

» http://annaphe.se ~ 2008-08-04 - 22:51:43
jenny

hahaha jag ser de hehe ja ska kaaaaaanske börja nöta igen får se om jagt årkar ska föröska i allfall hehe

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-08-04 - 23:13:40
Lisa

Ja! Jag håller på att intala mig själv att det ska bli så iallafall xD hehe

» http://lisabjernhagen.blogg.se/ ~ 2008-08-05 - 00:44:52


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.