Uppdaterat lite bloggtävlingar !

Som ni kan se under detta inlägg så har jag uppdaterat lite bloggtävlingar
tyckte det va på tiden att vara me i några tävlingar åh hoppas på att man vinner
men eftersom att jag aldrig vinner så brukar jag nästan aldrig orka vara me i tävlingar
men man måste juh ta chansen åh försöka nån gång, eller hur !?
Hipps vipps får man ett mail eller en kommentar det det står "Du har vunnit min tävling !"
Åh då vet jag en som kommer att hoppa av glädje åh vem tror ni de är ?
Jo, de e juh jag så klart ! 
Men chansen att jag får hoppa av glädje e nog minimal, tyvärr !
Men nån gång borde man ha turen på sin sida eller vad säger ni !?






1 Kommentarer


Sussi

Har du sett min tävling? Inte för att göra reklam eller så....hrrmmmm...

http://lavica.blogg.se/2008/august/tavling-ett-halsband.html

» http://lavica.blogg.se/ ~ 2008-08-29 - 19:21:16


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.