buhu buhu buhu ...


buhu buhu buhu ...
har juh inte hunnit berätta att nuh har min älskade kisse "majjky" lämnat vår familj
:'(
min älskade kisse gick inte ihop me min andra han katt "mojje"
åh jag åh bennzoo började förstå att han kanske ska vara en ensam katt
så för nån dag sen så flyttade han till en äldre tant
åh jag hoppas han kommer att få det bra dära
vill verkligen att han ska ha de bra
! ! !
kommer sakna han hur mycke som helst min lilla söta kisse
!
men detta e nog det bästa beslutet vi kunde ta i alla fall ..
för han egen skull inte för nån annans skull
! ! !
KOMMER ATT SAKNAR DEJ MAJJKY ! ! !
ÄLSKA DEJ LILLA KISSEN MIN ! ! !

image193 image194
image195
här ovanför så ser ni min älskade kisse majjky
som tyvärr har flyttat nuh
! :'(

har sakt hejjn en gång redan men säger hejjn igen :

kommer alltid att älska dej majjky ! ! !
åh kommer att saknar dej hur mycke som helst ! ! !
puss puss på dej min lilla kisse ! :'(
buhu buhu buhu .... :'(
*sorg ! :'(







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.