Beroende av Pitebos hemsida

Jag e helt beroende av Pitebos hemsida
men det kanske inte e så konstigt
söker juh mej en större bostad, e juh ute efter en 2:a eller 3:a 
helst en 3:a på området där jag redan bor för dom e jätte fina,
då har man egen ingång åh sen en över åh undervåning
det kännse mer som ett radhus än en lägenhet åh det e så jag vill ha de :)
Men än så länge har jag ej hittat nån 3:a på mitt område
men har hittat några andra lägenheter som jag vart lite intresserad av
men jag kommer nog vänta tills det kommer upp en lägenhet som jag verkligen vill ha
Men jag kommer säkert att få vänta länge men det e de värt !

Jag e inne på
denna sida minst 5ggr per dag
man kan tycka att det e lite överdrivet men det ploppar juh upp lägenheter hela tiden juh
åh jag vill verkligen inte missa om det nuh skulle ploppa upp en så lägenhet jag e ute efter


Har du någon hemsida som du kollar flera ggr per dag förutom din blogg !?








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.