Min karl e en underbar frisör eller så inte !? HAHA ..

Ja ni, nuh har min karl lyckats me en liten muppig sak ..  :D
Jag somnade till lite tidigare idag åh min karl hade tydligen tråkigt
så han börjar raka sitt hår själv egentligen skulle johanna (hans syster) gjort det
men karln fick tydligen nåt infall att testa göra det själv
men dock så vart det alldelens för kort som ni kanske ser vi öronen 
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
så när jag vakna det första jag såg va en karl me en ful frisyr 
åh jag skratta så jag höll på att dööööö ...
HAHA .. HAHA .. HAHA ..


Ojj ojj vad skojjsigt
jag tycker detta e men samtidigt e det lite synd om honom juh !
Men i alla fall .. för mej va det bara att byta om
åh gå till johanna så fick hon hjälpa han att fixa till de
Men tyvärr så kanse det inte vart så mycke bättre av de ...
För den hårklippningsmaskinen hon hade hemma hos sej
gjorde så att håret blev randigt baktill,
det va nämligen nå fel på den hårklippningsmaskin tyvärr ..
Så då va det bara för karln åh tomas (johannas karl) att fara hem till mej åh hämta
min karlns hårklippningsmaskin innan det blev värre än va det redan va
så när dom kom tillbaka så fick johanna fixa till allt helvete så gott det gick.
Resultatet vart dock ej så bra .. det lär vara kepa som gäller för karln tills håret växer ut igen
Tur nog så växer hans hår väldigt snabbt åh det behöver juh bara växa ut lite till så kanske
det går att fixa till så det ser någorlunda bra ut i alla fall.


Men nuh vet jag
att jag ska gömma alla hårklippningsmaskiner åh saxar för karln
innan jag somnar för annars vet man aldrig vad han hittar på nästa gång han har tråkigt
HAHA .. HAHA ... HAHA .. 


RESULTATET

Eftersom att jag lägger upp detta inlägg riskerar jag att han klipper mitt långa vackra hår
för han har sagt om jag lägger ut bilder på bloggen
så kommer jag inte ha kvar nå hår då jag vaknar
så vi får väl se om han kanske leker frisör på mej me när jag sover !?
Jag kanske oxå har ful frisyr imorrn då jag vaknar åh har jag de så DRÄPER jag han ! ! !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
Vi får väl se hur ond min karl är !?
Vad tror ni !?
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

Skade glädje e den enda sanna glädjen !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..








14 Kommentarer


Anna

Nej det är väll just därför jag kommit fram till att en utbildning kanske skulle underlätta. Även om man inte får jobb inom just det man vill så höjer man sin kompetensnivå och får lättare jobb inom välbetaldare yrken, det handlar inte om girighet, snarare en framtida trygghet.

» http://annaphe.se ~ 2008-07-22 - 01:17:30
LINDA

hehe mm :)

» http://lllllinda.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 01:20:54
fiiia

hahah fan va snyggt:)

» ~ 2008-07-22 - 01:54:11
petrich - me gossip and fashion

hahaha snöggt ;D

» http://petriiich.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 02:43:02
Ida Björck

svar: men ursch då :/ hoppas att du har det bra iallafall :)

» http://idahbjork.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 08:28:34
anne

Du! Jag förstår att du skrattade! Hur klantig får man bli?

» http://annnne.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 09:32:29
sofia

vad ska du göra idag ? kram :)

» http://viitvaa.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 10:04:31
Anonym

Men e han DUM? eller?

Nu ser han typp ut som han ska ut i armen o dom har raka huvet på han lika bra att han rakar en tupp kam när han ändå e i farten hälsa han de! hahah...) /// På min han att jag måste få en mobil. mammam säger att jag måst få e före jul!

» ~ 2008-07-22 - 11:19:10
Anonym

Men e han DUM? eller?

Nu ser han typp ut som han ska ut i armen o dom har raka huvet på han lika bra att han rakar en tupp kam när han ändå e i farten hälsa han de! hahah...) /// På min han att jag måste få en mobil. mammam säger att jag måst få e före jul!

» ~ 2008-07-22 - 11:19:12
glitterandbling

haha va snyggt :)

» http://glitterandbling.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 11:56:04
alec

okej, förstår att du inte vill...



HAHA vad gör han?? :P

» http://alecstar.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 12:09:07
Lisa

Ja det var tur att det ordnade sig :p

haha nämen sicken frisyr! :D

» http://lisabjernhagen.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 12:47:31
Jennan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH va fan gjore i inte ränder åt andra håller oxå så de bel rutor hehe

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-07-22 - 14:12:06
Maria Bjuhr

Jag har haft en toppenhelg. Ska inte klaga alls! =) Dock var det hemskt på jobbet! HUR mycket folk som helst, att man knappt hade tid att äta mat. Grillfesten var supertrevlig, var hemma 05:00 på morgon! Hur har din helg varit? KRAM!

» ~ 2008-07-22 - 18:32:10


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.