Vad i hellskotta ...


Vad i hellskotta gör jag vaken nuh ? Fattar inte varför jag e vaken ?
Det e bara jag å katterna som e vakna denna tid, även vovve liten har vart vaken
men nuh sussar han sött igen i sängen med marion.
Benny my darling sussar sött i soffan åh sen har vi jag som inte sussar utan sitta hära
åh typiskt att inte jag oxå kan få sussa sött som dom andra

Idag e det luleå som gäller en snabbis.
Fader ska nämligen skjussa Benny, Marion + vovve liten till tågstationen
för idag bär det av till Kirruna me dom åh jag blir själv kvar i P-town me kissarna :)
Jag ska se om min far har lust att köra mej till Rusta åh sko kanonen eller vad det heter
Inte för att jag tror att han har nån större lust me de men man kan juh alltid fråga juh :P
Tänkte när man ändå e i luleå det e juh så sällan man är där tyvärr ! :(

Ajja nuh ska jag försöka få liv i benny åh se om han kan flytta sej mot sängen
så jag kan lägga mej framför tvn åh se en film eller nåt
orkar inte sitta vid datan mer .. men först ska jag svara på lite inlägg

Ha en bra dag !







4 Kommentarer


IdaBjörck

svar: hah, men de kommer nog nya ;D

idag ska jag ner till stan själv? :)

» http://idahbjork.blogg.se/ ~ 2008-07-01 - 09:08:37
Melina

då e vi tvåsom en vakna

» http://mmelina.se ~ 2008-07-01 - 09:13:48
Lexie

jag har också vaknat ovanligt tidigt idag...

» http://musicofc.blogg.se/ ~ 2008-07-01 - 09:21:35
Sofie

Svar: Säg att du älskar mig, den var jättebra, haha, jag låg och snyftade för mig själv :P

» http://sofie1994.blogg.se/ ~ 2008-07-01 - 09:30:02


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.