lite om jag !



Här kommer det lite om jag !

  • Vad heter du? Isabel men kallas alltid för izzah
  • I mellannamn då? Kan väl it vara så intressant eller !?
  • Vart bor du? P-town
  • Trivs du där? Jorå, men ibland viill man sticka lååång bort !
  • Brukar du läsa horoskop? Rätt ofta
  • Har du körkort? Nixpix
  • Äger du några converseskor? inte de inte
  • Favoritdjur? Katt, har 3st ... men gillar även hundar :)
  • Vad spenderar du dina pengar på? olika saker
  • Senaste konserten? hmmm ... vete fan !?
  • Festar du mycket? Ibland festar jag mer åh ibland mindre
  • Sprit, cider, vin eller öl? Öl
  • Brukar du bli för full? Klart det händer, men det händer väl alla !
  • Antal kuddar i sängen? 3st
  • Kan du baka bullar? Har it testat baka de själv .. HAHA ..
  • Har du varit med i scouterna? Tro det eller ej men det har jag
  • Bläck eller blyerts? Beror på vad man ska skriva så klart
  • McDonald's eller Burger King? Absolut inte Burger King i alla fall *usch !
  • Är du allergiskt mot något? Lögner åh svek ! ! !
  • Äger du ett busskort? Nix
  • Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Dricker sällan mjölk mer röd e godast !
  • Vad åt du till frukost? Nada
  • Hur ser du ut idag? Millitärgröna byxor nitskärp åh ett brunt linne
  • Har du haft sex idag? Ne inte de inte
  • Nästa mål i ditt liv? Att bli rik .. HAHA ...
  • Vad såg du senast på tv? Våra värsta år
  • Närmaste vän på Helgon? HAHA .. orka för fan !
  • Hur svarar du i mobilen? Tjo, Hellu eller nåt liknande
  • Vem ringde du senast? Bennzoo
  • Vad sa den du ringde? inget speciellt
  • Antal timmar sömn inatt? Vaknat åh somnat om några ggr
  • Sov du ensam? Nix, sover me min kisse
  • Brukar du snusa? Ibland
  • Vad innehåller din favoritnattmacka? rostat me smör åh gravadlax på :P

 

  • SENASTE PERSON SOM...
    ... sov i din säng: Jag
    ... såg dig gråta: Bennzoo
    ... du delade en drink med: Varför dela när man kan köpa en åt sej själv ?
    ... du gick på bio med: 1000år sen men tror det va me Malin
    ... du gick på stan med: Jennan
    ... skällde på dig: Bennzoo
    ... skickade ett e-mail till dig:
    Nån skit reklam


  • HAR DU NÅGONSIN...
    ... sagt "jag älskar dig" och menat det: Yesbox
    ... bråkat med ditt husdjur: HEHE .. Johorå, men sällan
    ... drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Joppski

 

  • STUFF
    Tar du droger: Icket, enbart alkohol åh tobak
    Vem är din bästa vän: Jennan
    Vad är du mest rädd för: Att misslyckas
    Vilka kläder sover du i: Olika
    Vart vill du gifta dig: Inte i kyrkan i alla fall
    Vem hatar du verkligen: Jah du de du !
    Varit kär: Yeeeahs
    Kör du bil: Gjort det 1gång
    Har du ett jobb: Nej, jag har juh it de
    Gillar du att ha folk omkring dig: Yes Yes
    Är du ett hälsofreak: hmmm .. snarare tvärtom HAHA ..

 

  • EXTRA STUFF
    Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja, men det har väl alla ?
    Är du ensam nu: Nix har kissen vid min sida :P
    Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: en jävla massa
    Vill du gifta dig: Tror de
    Vill du ha barn: Jo, 2st

 

  • FAVORIT...
    ... rum i huset: Vardagsrummet/sovrummet
    ... typ av musik: Jävlat allt möjigt
    ... månad: Maj-augusti
    ... sten: Diamant


  • DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
    ... gråtit: Nesch
    ... köpt någonting: Yeah
    ... varit sjuk:
    känt mej lite pytte lite krasslig
    ... sjungit: Jow ! trallalaaa ...
    ... velat säga till några att du älskar dem:
    Yes åh har gjort de
    ... träffat nån ny person: hmmm .. ne tror it de
    ... saknat någon: Jo min Bennzoo
    ... kramat någon: Yes det har jag
    ... kysst någon: Nix inte de inte

 

  • SENASTE...
    ... låten du hörde: Suzzi Tapper - Visst finns mirakel (lyssnar på den nuh)
    ... filmen du såg: Snygg, sexig åh singel
    ... drinken du köpte:
    White Russian
    ... saken du stal: Typ en tändare i fyllan HAHA ...
    ... maten du åt: Barnbox, smältost från frasses
    ... gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig ätit de

 

  • FÖRSTA...
    ... bästa kompis: Stina
    ... jobb: räknas vikariat ?
    ... förälskelse: Johan
    ... begravning: Farfar :'(
    ... piercing/tatuering: underläppen åh tattoo på vänster överarm
    ... fiende: HAHA .. it minns jag de :P

 

  • SENASTE...
    ... människa du slog: säkert nån som förtjänade de just då (?)
    ... stora bussresa: Hmmm ... !?
    ... dusch: Idag
    ... irritation: En gnällig Bennzoo
    ... glass: Äter sällan glass
    ... skjortan du haft på dig: Det va länge sen jag bar skjorta

image225
THATS MEEE !








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.