riktigt myspys


HEJJSAN SVEJJSAN !

image394image392 image393

en riktig slappar åh mys kväll för hela familjen !
katterna myser lika mycket som jag åh älsklingen gör ! :)

åh jag har my lover boy har ätit god maten !
tända ljus åhhaft det riktigt romantiskt !

me love romantiska hemma kvällar !
100ggr bättre än party åh krogen ! ! !



visst se det gott ut !?
åh det va riktigt gott !
hejjn e första men absolut inte sista gången vi äter detta ! :P
mumms mumms va de :P

åh vårt godis ikväll är :

som ni ser :
cola åh grönsaker + taco dip

men än så länge e jag/vi så jävla mätt/mätta
så vi har inte börjat äta dip åh grönsakerna ännu !

haha .. haha .. haha ...

riktigt myspys vi har
! ! !


snart ska vi hevva på "solstorm"
har hört att det ska vara riktigt dålig
men vill se den i alla fall !



e juh besatt av micke persbrandt juh !
åh eftersom att han e me i den filmen
så e det juh ett måste för mej åh se filmen ! ! !



ajja ..

nuh ska jag gå åh vara social me mitt hjärta !
men ha en fortsatt trevlig kväll allesamans !

TJING TJONG HEJ !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.