Åh sen e man fattig igen !


då har man vart på stan då ..
vart åh handla lite skojjsigt ..
bla. ett armband, lite saker till håret, hundgodis, hundben
åh sist men inte minst cigg för hela månaden
det vart 3st limpor LEVEL så det borde jag klara mej på !?
om inte så e det juh sjukt ...
har jag räknat rätt så ska jag klara mej på det ganska exakt !
så vi får väl se ! :P

åh sen har jag även betalt skulder :S
det e aldrig skojjsigt me skulder till folk :S

det som e kvar nuh e att köpta kattsand åh lite mat till mej
åh sen betala räkningar typ.
åh sen e man fattig igen !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..










0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.