Celebrity Rehab with Dr. Drew


har just sett Celebrity Rehab with Dr. Drew
det va riktigt bra men väldigt jobbigt program
detta program hade premiär idag ..
åh det kommer vara ett program jag kommer se varje onsdag


Premiär: Onsdag 14 maj
Kanal: 5
Onsdagar
22:25 - 23:25

image1245

Han hjälper kändisar med missbruk

En grupp kändisar vars karriärer inte längre går helt strålande
checkar in på rehab under Dr. Drew Pinsky.


Under några veckor ska de få hjälp att bli fria från sitt beroende
på det privata behandlingscentret Pasadena Recovery Center i södra Kalifornien.
Beroendet handlar om allt från kokain till alkohol till marijuana.



Daniel Baldwin
Skådespelare och bror till William, Stephen och Alec

Jeff Conaway
Golden Globe-nominerad skådis från bl.a. Grease och tv-serien Taxi

Jaimee Foxworth
Barnstjärna från Räkna med bråk

Mary Carey
Porrskådis med politiska ambitioner

Brigitte Nielsen
Dansk modell och skådespelerska som varit gift med Sylvester Stallone

Seth "Shifty" Binzer
Frontman i bandet Crazytown

Ricco Rodriguez
Wrestling- och martial arts-stjärna

Chyna (Joan Marie Laurer)
Skådespelerska och före detta bodybuilder

Jessica Sierra
Sångerska som kom på 10:e plats i American Idol, säsong fyra






3 Kommentarer


ella

d missade jag.godmorgon=)hoppas du får en bra dag.

» http://ellisgirl.blogg.se ~ 2008-05-15 - 06:21:20
ella

japp ska lägga d på minnet å kolla nesta gång=)

» http://ellisgirl.blogg.se ~ 2008-05-15 - 06:58:25
Marion

Jag har sett det de ägde jag ska no se de me :)

» ~ 2008-05-16 - 07:27:45


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.