Dyrt åh vara rökare



Det e väldigt dyrt åh röka
åh speciellt om man röker så mycket som jag gör
jag röker juh 1pack per dag :(
måste verkligen minska ner ...

inte bara för att det blir så dyrt
även för att det e juh inte
nyttigt åh röka så mycke
eller iofs så e det juh inte bra att röka alls

försöker minka ner
men det går fan inte bra

varje gång jag säger att jag ska minska ner
så blir det istället att jag röker mera :(
men men ..

men nån gång borde jag lyckas !
eller !?


månadens cigg lager !









0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.