Ge mej din mail


image1155

fan v det e soft me en laptop känner jag !
min karl har lånat en :)
laptopen vi lånat e väl inte vidare bra
men det e soft åh sitta vid den i alla fall
"A" tangenten e lite seg tyvärr !
men ajja ..

image1156

så nuh sitter jag framför tv:n medans jag sitter framför datan
åh det e hur skönt som helst ska jag tal om för er ! ! !

jag måste fan skaffa mej en egen
kan ej ha kvar hitler (min dator) längre !
det kronglar juh helta tiden
åh sen tar den bara en massa plats :S

ajja från en sak till en annan
jag har hittat världens bästa sida
skit nice sida där man ska samla poäng
 åh har man en viss poäng så får man saker :)
åh det e hur lätt som helst att samla poäng ! ! !
om ni vill veta vilken sida det är så ge mej din mail
så vervar jag dej ! ! !
OKEJ !?

hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll !

hejj så länge ! ! !
image1157






3 Kommentarer


Johanni

gud vad underbart med en laptop! skulle ju inte banga på det jag med :P

svar; ja, jag tycker att min webbläsare är bra, men å andra sidan är jag ju inte så påläst om hur dom ska vara :P kanske finns något annat som är bättre, men jag är nöjd som sagt :)

» http://johanni.devote.se ~ 2008-05-06 - 22:04:33
Mathias

Angående firefox så tror jag att du behöver rensa ditt cache minne för att färgerna och bilderna ska visas korrekt, prova med det i egenskaper på datorn osv, alla cookies.
- om inte det skulle hjälpa, rensa känslig data i verktygsfältet i firefox :) "Verktyg - rensa ut känslig data", där väljer du vad som ska tas bort från minnet

» http://titanvinge.blogg.se/ ~ 2008-05-06 - 22:19:03
Marie

Jag kommer alldeles säkert att lotta ut någon mer top, jag har inte outat den här tävlingen särskilt mycket i andras bloggar, jag vågade inte göra det eftersom jag inte visste om den skulle uppskattas! Men nästa gång ska jag trumpeta ut att jag har tävling lite högre. Håll utkik!

» http://mariwi.blogg.se ~ 2008-05-06 - 22:56:19


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.