Jag hatar bloggen ! ! ! >(


Jag hatar bloggen ! ! ! >(
först har man ett fel åh när det jävla felet e uppklarat
så kommer det så klart ett nytt jävla fel !

varför kan det inte bara funka fel fritt som alla andra normala sidor ?
tycker denna
blogg kronglar mest !

man kanske ska ta åh byta
blogg ?
men fast jag e så arg på
bloggen så tycker jag om de
vill inte byta
blogg den e juh den hära jag e van vid
det e juh hära jag har alla inlägg

undra om det kan bero på
bloggflytten ?
jag vet inte riktigt men har lite svårt att tro de

åh felet me min
blogg nuh e
när jag ska gå in på stillmallen så försvinner den bara
kan me andra ord inte ändra nåt  
>(
  • har testat gå in på killens blogg åh där funkar de
  • testade åh gå in på min dåvarande test blogg åh där funka de
  • testat ta bort min test blogg men inte funkar det på min vanliga blogg ändå
  • testat göra en ny testblogg åh nog funkar det som det ska på den
  • testat maila dom men ingen förändring
varför i helvete funkar det inte på min vanliga
blogg då ?
* * * nån annan som har samma problem som jag ?
* * *

ni måste juh tro att jag e cp som blir så arg
men då får ni tro de då ! ! !
I DONT CARE ! ! !

men jag blir söjjn förbannad bara för att det inte kan funka som det ska
att det alltid ska strula hea jävla tiden
jag blir less less less ! ! !














1 Kommentarer


jennan

hahahahahaha du å din jävla blogg

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-05-17 - 21:30:12


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.