Helgen då marion va hära !


image1213

Marion nuh har jag äntligen fått tummen ur röven
åh hevvat upp lite bilder från i helgen då du var här :)
så nuh blir du säkert glad för jag antar att du väntat på de :P



Fredag :
Då kom marion (karlns dotter) till piteå :)
Så den kvällen vart det bara softa
me lite chips, dip, coca cola åh milkshake


Marion


Chips, Dip & Coca Cola


Milkshake

det såg väl ut som en trevlig fredag ?
Dock så vart väl våran milkshake lite udda
haha . haha .. haha ..

men allt tack vara benny som glömde köpa mjölk
så i denna miklshaken så hade vi typ
Glass, frysna jordgubbaråg coca cola
haha .. haha .. haha ..
men det vart ganska gott faktist ! :P
haha .. haha .. haha ..



Lördag :
Så va jag åh marion en sväng på dollar store
åh handla lite smått åh gott till oss själva :)

åh senare på dagen så drog vi allesammans till Johanna åh Tomas
där vi grillade lite hamburgare åh hoppa studsmatta !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

åh senare på kvällen vart det ansiktsmask för oss bägge

åh efter de vart det ännu en milkshake
till åh me en milkshake tävling !
vi skulle se vem som gjorde finast milkshake
åh benny fick vara dommaren ! :P

åh sen fick jag åh marion lite foto il
så vi gick omkring i min lägenhet åh fota :P

åh innan vi gick åh la oss så såg vi Wallader - Mastermind
fast jag somnade ...
HAHA .. HAHA .. HAHA ..


Det jag shoppa från dollar store 


va snygga vi är !


min milkshake


Marions milkshake
(hon vann tävling !)



image1237

Det va lite av alla foton jag tog !



åh sist men inte minst filmen vi såg !



Söndag :
åh då har vi kommit till söndagen
åh den dagen for marion hem :(
så det hände inte så mycke innan hon for

vi gjorde en milkshake även då
åh sen satt vi bara åh softa typ !



milkshaken


far & dotter :P



det va lite kort om vad som hände i helgen :)
låter väl som en toppen trevlig helg
det tycker då jag att det va i alla fall :)
Det e alltid skojjsigt att träffa lill gumman ! :)

image1244






1 Kommentarer


jennan

hahaha din milskshake såg förjävla äcklig ut hehe ja digga bilderna haha du blrjar juh nästan bi begåvad dock ser d eut soma tt du köpt bebis sockar jeval mini fot haha å marion såg ut som nån kåkffarere med sin aniskt mask soma tt helvete nu sitter jag här igen åå fy fan hehehehe eller de va no mer minen än masken hehe

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-05-16 - 23:35:16


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.