HJÄÄÄÄLP ! ! !


i need help !

jag har skaffat mej en ny skärm
för min förra pajja
 den v ajuh helt rosa i bilden !


den förra sjärmen
åh + att det försvann olika färger + bilder !

nuh har jag skaffat mej en ny skräm som funkar
men det e fortfarande att vissa färger + bilder försvinner ?

varför gör det de ?

vad fan e det som e fel ?
jag blir tokig ?
buhu buhu buhu ...

ov vi ta ett tex.
enligt min dator så e min blogg
helvit me svart ram åh blå text
men det ska den juh ej vara
den ska juh vara rosaram
me en rosa bakgrund
åh rosa text
men detta syns ej !?

men mina animationer som jag har i blogg
meddelanden syns juh ?
fattar ingenting ! ! !

snälla hjälp ! ! !







1 Kommentarer


Isabella

Det var ju coolt med rosa :P

» http://brunettbella.blogg.se ~ 2008-05-02 - 22:47:39


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.