Min diamant e så duktig !





Min söta diamant (Rick) e hur duktig som helst
han e inte ens 8v.
8Maj e han 8v. så det e inte så länge kvar
Sitt har han kunnat länge nuh !
Men på väääldigt kort tid så har jag / vi lärt
stanna åh varsågod så nuh kan han de

åh bara ikväll har vi lärt han ligg
så nuh kan han de

så nuh kan han allt detta både me åh utan godis :)

men det e bara åh fortsätta öva så han ej glömmer
min lilla söta diamant e såååå duktig
super duper duktig !
mamma e sååå stolt ! ! !

åh sen får man juh inte glömma att han e i princip rumsren
han går nästan jämt till dörren om han behöver ut
eller så gnäller han lite !

det e klart att det fortfarande händer olyckor
men vad kan man kräva av en valp som inte ens e 8v.


image1076
Diamanten (Rick) hur sweet som helst ! ! !








1 Kommentarer


anja

Nawww. Vilken söööting.'Hoppas du får en bra dag, kram kram

» http://justsweet.blogg.se ~ 2008-05-05 - 08:18:38


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.