Skogspromenix


image1095

då har jag, karln åh Rick vart på en skogspromenix
va hur skönt som helst att få sej en promenix
förutom att det blåste så mycke åh sen va inte stigen så fin
jag skulle ha tagit mina stövlar men osmarta jag valde att ta gympaskor
för det va rätt blött på stigen vi gick på :S

har tagit en massa underbara bilder under promenixen :)
men nuh känner jag att jag vill ha en digitalkamera
så slipper man använda mobiltelen
för det blir aldrig lika bra bilder me en tele
som det blir me en vanlig kamera !

här e det lite bilder som jag tog under promenixen :










mycket sweeta bilder :)
eller vad tycker ni ?
mycke på naturen åh på min söta Rick
som nuh ligger deckad i soffan !
han va super trött efter promenixen !
HEHE .. HEHE .. HEHE ..

jag hade gärnat gått mera
men att man måste juh tänka på lillen
han orkar juh inte gå hur långt som helst !
han va jävligt trött där mot slutet av promenixen
åh hur glad som helst när han kom hem :P
så innan han gick åh la sej fick han en snabb dusch
åh nuh sover han gött som bara den i soffan på cammo kuddarna ! :)
image1120
zZzZzZ ..

HAHA .. HAHA .. HAHA ..

han kommer nog sova lääänge nuh ! ! !

själv så ska jag sätta mej i soffan åh se om det e nå bra på tvn
men antagligen så e det bara skit det e det nästan alltid :(

ajja ..
vi höres senare idag !
ha de bra så länge alla bloggers ! :P

image1121







3 Kommentarer


jennan

fan avd sweeet dock e de skit nästy på högra spåret på grisan gjick där i går fy fan hehehehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-05-05 - 16:00:37
jennan

ja dom avr mycket nice hehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-05-05 - 16:23:53
evve

söt hund,

» http://evveistheman.blogg.se ~ 2008-05-05 - 16:44:18


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.