Vart super duper happy & super duper angry



idag har det inte hänt allt för mycke
har mest vart hemma
eller har juh vart ut me vovve liten åh så ..
va förbi dollar store en sväng oxå :)

åh sen har jag vart super duper happy
jag har fått tebax min tradera igen :)
har nämligen vart spärrad dära :S
iofs så hade jag mej själv att skylla
men nuh får jag en chans till
fan så soft :)

åh sen har jag även hunnit vart super duper angry
för att benny e rätt trög ibland
men nuh e det lugnt
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

åh sen har jag juh gjort lite nytta oxå
har badat vovve liten
så nuh e han ren åh fin ! ! !
   
  
visst e han sööt ! ! !
min lilla prince ! ! !

åh sen har jag gjort ännu mera nytta
jag åh benny började bygga ihop min nya söta grill jag fick idag
HIHI .. HIHI .. HIHI ..
men benny gav upp för han skulle se nå grejjs på tv
så underbart smarta jag fick fortsätta på egen hand
åh det gick så mycke lättare en när benny the IQ lösa mannen va me
åh gjorde mej såååå förvirrad me alla hans sne steg han gjorde
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
så nuh står min söta grill i köket



hoppas sommar värmen kommer snart
jag kan inviga min lilla grill ! ! !

ajja ..







1 Kommentarer


jennan

men avf an jag hitta juh it grillen då jag sökte den idag av fan

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-05-16 - 22:47:24


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.