Vinnaren i min tävling är !


Vinnaren till dom underbara sko tvålarna är : Anna

Hennes pinsammaste upplevlese:
Bland det pinsammaste jag varit med om
var när jag var i en parfymaffär och skulle lukta på en parfym jag letat efter ett tag.
Hade lite bråttom så jag skyndade mig fram.
Bredvid stod en gubbe och tittade på parfymer.
Jag tog upp min parfym o sprutade på... honom.!
Den var riktad åt fel håll o han fick allt på sig.
Usch va pinsamt det var!
Bad om ursäkt flera gånger o sprang därifrån :P
Nu för tiden kollar ja alltid en extra gång så att den är riktad åt rätt håll :D


Grattis Anna








2 Kommentarer


Anna

Wow, har jag vunnit :D Va kul tack så mycket ;D min mailadress är: anna[email protected]

» http://annamyren.blogg.se/ ~ 2008-05-20 - 00:43:26
♥Jenny♥

haha fan har du inte avslutat den där tävlingen föränns nu hehehe ja hadde glömt den hehe GRATTIS ANNA

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-08-12 - 00:45:43


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.