Nuh e racet över !

Alla som har följt min blogg vet att jag har haft ett Wallander race, men nuh e det över.

Såg just klart Hemligheten som e den sista Wallander filmen där Krister Henriksson spelar Wallander,

men sen finns det juh andra Wallander filmer
där Rolf Lassgård spelar Wallander,
men dom har jag ej sett. Har sett nån enstaka Wallander film
me Rolf Lassgård i huvudrollen, men dom e ej lika bra
som filmerna me Krister Henriksson i huvudrollen


Rolf Lassgård 



Krister Henriksson


Nuh  e det bara åh sitta på vänta på att dom 13 nya Wallander filmerna ska komma ut,
men när dom kommer ut vet jag ej, tyvärr :( dom började me inspelningarna i sommras i alla fall.

Jag vet inte riktigt själv hur dom nya filmerna kommer att bli efter som att
Linda Wallander som spelades av Johanna Sällström ej kommer att vara med
åh orsaken till varför hon ej kommer att vara med vet ni väl alla !?

Åh Stefan Lindman som spelas av Ola Rapace kommer juh inte heller vara med
åh varför han inte kommer vara med vet juh ni som sett den sista filmen
vill ej säga varför för att jag vill juh ej avslöja  de för er som ej sett den !

åh jag har själv väldigt svårt att tro att filmerna blir bra utan dom,
men vem vet ? Det återstår att se åh jag e sååååå nyfiken !

Men Krister Henriksson kommer juh självklart vara med i vanlig ordning
åh det e juh bra de i alla fall .. haha annars hade de juh inte vart Wallander lixom.


* * *

 

Nuh ska jag åh karln vara ännu mera film nördar.
Vi ska nämligen se "Låt den rätte komma in"
eller den engelska översättningen "Let the right one in"

Ni har säkert hört talas om denna film
det e den svenska rysaren som har fått så TOPP betyg i USA
Klart man e nyfiken om en svensk rysare fått så nice betyg
för svenska rysare brukar juh ej va nå höjdare.

Men jag ser verkligen fram emot att se den
åh för väntar mej väldigt mycke av filmen nuh när den fått
sånna TOPP betyg i USA till åh med !

Jag kommer att återkomma me mina betyg om filmen senare
så håll utkit alla söta människor :D

KISS KISS







6 Kommentarer


Elisabeth

hahah, jo det är perfa med dig. och själv då? (:

» http://eace.blogg.se/ ~ 2008-11-06 - 06:58:54
Erika

sv: haha okej ;P



Vad händer idag då? :)

» http://icanpikan.blogg.se/ ~ 2008-11-06 - 08:29:08
HANNA

nja igår jobbade jag, inte så mkt mer:) idag blir det samma sak..

» http://haze84.blogg.se/ ~ 2008-11-06 - 09:08:54
Debela

Sv. Jag hoppas att det löser sig.. Men men.. Och du lovade att hojta till om du ångrade dig.. hehe..



annars e allt här helt okej.. tråkigt men vad göra?? Själv då??



kram

» http://debela.blogg.se/ ~ 2008-11-06 - 09:14:43
Becca

såg Låt den rätte komma in.....bra film!

» http://pinkbecky.blogg.se/ ~ 2008-11-06 - 10:27:01
Nathaly

Wallander är bäst med Krister!!!!!! Precis som Beck är med Peter!!!! :D Vad hittar du på idag?

» http://buffas.blogg.se/ ~ 2008-11-06 - 10:45:24


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.