Hårlek !

Igår roade jag mej me att leka me mitt hår !
Ville nämligen ha det vågigt tills idag.
Så efter jag hade duschat så började jag me att fläta åh snurra åh ha mej !
Rätt skojjsigt åh leka me sitt hår, blir det fult så vet man juh att man ej ska göra så igen !
Man lär sej av sina misstag som man brukar säga ! :P

(Klicka på bild 2,3 & 4orna för att förstora dom !)

1. Så såg det ut först !

 2. Sen satte jag upp det i snoddar
åh gjorde 2st flätor på vardera sida
just eftersom att jag har sååå mycke hår !





 3.Sen snurrade jag ihop fläterna med varandra
på vardera sida, så det såg ut på detta vis !
Jag sov även me detta under natten !





4. Åh hipps vipps så vart det på detta sätt ! ! !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

Vad tycks !? :P
HAHA . HAHA .. HAHA ..






5 Kommentarer


Sara

Visst är det en russel =D han heter Whisky och är 4 år nu. Vad heter din lille? =)

» http://candis.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 14:18:10
♥Jenny♥

GOOOOOOOOOOOODDDD ja hr bara bett dje göra sådär i 7år nu visst arv de enkelt å snyggt =) ja har skit stora papiljotte rud kan låna så får du sånan där hollowwoodd lockar hehe

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 14:53:02
Tove

A hoppas du vinner. Nae men du passsade i båda, ja passar ej i lockigt :P

» http://guldstrumpa.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 14:57:28
Erika

sv: Hhaha, ellehur XD



Superfint hår! :D

» http://icanpikan.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 15:07:37
Linnea

det är ju okej om man vill ha en förändring för en dag ;p



sv; jao, allt bra här ^^ lite hungrig bara. tror jag ska ta och kila iväg och göra en macka.. sjdå? :)

» http://neafoshoo.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 15:14:07


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.