Nuh e alla nöjda åh glada ! :D

Nuh har jag åh karln vart förbi Djuraffären en sväng
åh jag köpte studsbollar till mina söta små katter
för det e nåt som dom älskar både vuxan åh ungarna !


Åh även jag e nöjd me kattleksakerna eller 2 av dom i alla fall
eftersom att jag är en 8ball samlare så behöll jag självklart 8ball studsbollen själv.
Har massa 8ball prylar åh även en studsboll sen innan men det e större än denna studsboll !
Åh sen e jag sååå barslig av mej att jag älskar alla sorters studsbollar av alla de slag !

Åh från bild nr.2 så va jag tvungen att behålla den söta rosa för mej själv !
Jag har lixom nån passion för just studsbollar åh det har jag alltid haft
åh det värkar även som att jag alltid kommer att ha de !
Är lixom snart 24år åh älskar studsbollar fortfarande ..
kanske lite udda men men ..  folk får tycka åh tänka va de vill. I  DONT CARE ! :P
Jag är som jag är åh jag tänker inte ända på de
bara för att folk kan  tycka att vissa saker e mysko !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

Men i alla fall nuh e alla kissarna nöjda i alla fall
åh det e juh det viktigaste för mej i alla fall !

Men sen e de nog inte bara katterna som är nöjda
även vovve liten e nog rätt nöjd skulle jag tro
eller det vet jag att han är för just nuh leker han åh gnager på sitt nya ben
som han fick när vi vart på djuraffären, för det e klart får katterna nå
så måste juh även han få nåt annars e det juh orättvist åh det får de ej vara !

Se ni så nöjd älskling där han sitter i sin bädd me sitt nya ben i munnen ! :D

Så nuh e alla nöjda åh glada förutom karln för han fick inget.
Men det e klart även han e väl nöjd åh glad fasst för våran skull !
Åh det e juh alltid nåt de, han får juh i alla fall vara nöjd över nåt !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..






6 Kommentarer


[ N A D I A ]

Sv. Jorå, förutom att jag är lagomt go i skallen just nu.. Du förstår, jag gick aldrig och la mig i går.. så jag har ju vart uppe ett tag. Men annars så! ;D



Durå?

» http://zoegaz.blogg.se/ ~ 2008-09-10 - 18:14:23
Jenny

ja johannes tökar me hehe KÖP HUNDBEN MED VOW VORN ja nå sånt de älskar ozzy luktar fan men d e ega grejjer

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-10 - 18:21:37
Therese Marie

söötnos till hund ! :)

» http://ainariel.blogg.se/ ~ 2008-09-10 - 18:21:49
Anonym

riktigt söt hund

» http://mmelina.se ~ 2008-09-10 - 18:44:04
Jenny

söt unge! de e fan tungt i da jävligt tungt=( vilel fara å se han men då ringe janne då ja sov så ja hann it tror de e därför=(! sen så e sock mångo i hela huvvet å nada penagr å de e åt helet eme de me ja e inte happt

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-10 - 18:51:59
MissMagicGirl

Vad söt voven var!

» http://missmagicgirl.blogspot.com ~ 2008-09-10 - 19:31:26


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.