Slö & god söndags mat !



Då har jag just tryckt i mej nästan en halv pizza.
Fan va gott det var :)
Men dock så känner jag mej som en övergödd flodhäst just nuh
Jag som brukar orka nästan en hel pizza men tydligen inte idag !

För mej vart det:
Husets special
: oxfile, champinjoner, paprika, lök, tomater & beasås.

Men eftersom att jag ej gillar tomater så petade jag bort dom :P
åh sen beställde jag även en extra burk me beasås ! :D

Åh för karln vart det
Amoti: oxfile, bacon,  jalapeno & salsasås.

Dock så petade han bort jalapenon för dom e så grymt starka :P
Åh han orkade då hela sin pizza i ett naffs ! :P
HAHA  ... HAHA .. HAHA ..

Men riktigt gött va det
åh nuh sitter flodhästen (me andra ord jag)
Åh e mätt åh belåten med datorn i mitt knä.
Men dock så vart jag nästan lite för mätt !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

Efter jag skrivit detta inlägg så ska jag svara på kommentarer
åh sen ska jag lägga mej åh vila på maten framför tv'n.
Kanske framför en bra film eller nåt annat bra :D






5 Kommentarer


amanda

ja sjukt cool haha :D

» http://ammizz.blogg.se/ ~ 2008-09-07 - 18:05:27
Anonym

Nu så är man så mätt efter middagen..ska bara mysa med min kära..Ha en skön kväll..

» http://blondis81.blogg.se/ ~ 2008-09-07 - 18:55:14
sandra

sv; okej, vad trevligt :)

naa, blev fest i fredags & film igår :)

» http://marinoni.blogg.se/ ~ 2008-09-07 - 18:58:37
Sofie

Pizza är så sjukt gott! :D

» http://sofie1994.blogg.se/ ~ 2008-09-07 - 19:06:00
© K A T T A

Precis, jodå allt är fin fint med mig idag, lite seg efter igårkväll/natt. Själv då?

» http://fakkors.blogg.se/ ~ 2008-09-07 - 19:16:18


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.