Några söta klockor !













Klockan är onesize. Klockan har en fjäder som anpassar sig efter armens storlek.
Pris: 260,00 kr


* * *









Onesize/Klockan har en vajer som anpassar sig efter armens storlek.
Skön passform.
Pris: 260,00 kr


* * *


Armbandet går att öppna. Mått: Mäter 3,75 cm på bredden.
Urtavlan mäter 3 cm
Pris: 445,00 kr


* * *














Kedjan mäter 58 cm, kan förlängas 10 cm.
Äpplet mäter 4x3 cm
Pris: 395,00 kr


* * *




Sötaste klockhalsbandet med jordgubbe i sex olika färger.
Jordubben mäter ca 3,5 cm, kedjan ca 57 cm
Pris: 195,00 kr 395,00 kr


* * *

Visst va alla dessa klockor väldigt söta

Jag hade då ej tackat nej till nån av dom här
Man kanske beställer nån av dom då man har lite bättre ekonomi.
Iofs så e jag ej så mycket för att bära en klocka på tex. armen
använder  jämt klockan på mobilen,
men man kanske ska lära sej att bära tex armbandsur.
Klocka runt halsen skulle jag nog ej ha nå större problem me att ha :D
Iofs så e jag inte heller så mycke för långa halsband
men även de kan man juh lära sej att bära :D

Men klockorna hittade jag i alla fall här: kyssjohanna
Ni kan juh ta er en titt på denna sida om no har ork/lust ! :P






3 Kommentarer


Johanna

jo samma här faktiskt

» http://scorpiongirl80.blogg.se/ ~ 2008-09-09 - 00:50:50
Rebecka

Den rosa översta var fin :)



Haha ja, ipren löser allt ;) ös i dig bara :P

Jag har varit på möte, sökt jobb, jobbat, sedan fixat lite hemma och med bloggen :)

» http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/ ~ 2008-09-09 - 00:52:29
anneli

söta klockor

» http://alltidanneli.blogg.se/ ~ 2008-09-09 - 00:53:47


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.