Jag är så irriterad på vissa människor ! :(

Jag är så irriterad på blogg.se eller inte på själva sidan utan på vissa människor !
Är det verkligen så att bloggande har blivit en tränd + tävlin ?
Verkar dock vara det för vääääldigt många människor åh det stör mej grymt mycke
Bloggar man inte för att det ska vara roligt,
åh träffa nytt folk som man kan dela åsikter åh tankar med ?
Det e då därför jag bloggar
inte bloggar jag för att komma 1a på nån topplista eller komma på den
nya fula startsidan, nej nej,
jag bloggar enbart för att det e skönt att rensa skallen ibland.

Åh sen vart jag juh inte mindre irriterad
när den nya bloggredaktören kommer me nå sorts hot
eller hot åh hot, vet jag inte om de va men det lät fan som de, tycker då jag i alla fall.

Så här skrev hon:
"Mycket tråkigt att ni inte gillar startsidan.
Ni som inte gillar sidan kan logga in någon annan stans,

men ni som skriver sådana här insamlingar
har inte så stor chans att själva hamna på startsidan.
"

Hon skrev juh mer än så
men det va just detta som e med fet text jag vart irri på
Åh det jag vart ännu mer irri på e de som e understryket !

Hur ska man ta en sån mening som ett hot eller vadå ?
Men som tur e bryr jag mej ej om jag kommer på startsidan eller ej
eller klart det e kul om man hamnar på starsidan men det e juh bara ett + i kanten
Jag sitter då inte åh tänker varje gång jag bloggar "hoppas jag hamnar på startsidan"
Jag bloggar enbart för att jag tycker det e så kul åh skriva !
I LOVE IT !

Det e klart man börja funderar på om vissa har blogg som en tävling
där priset är att komma på dom mest besökta sidan eller mest aktiva sidan 
Jag vet inte kan ha helt fel men ibland känns det så åh speciellt när nån skriver till en:
"men ni som skriver sådana här insamlingar
har inte så stor chans att själva hamna på startsidan."

Och säger jag bara ... lustig kurre !

Åh sen det andra som hon skrev:
"Ni som inte gillar sidan kan logga in någon annan stans,"
E...h säger jag bara .. blogg.se e juh till för oss bloggare
åh då borde hon/dom kanske visa det lite mera:
Det e klart det finns väldigt många som gillar den nya startsidan
men det finns även väldigt många som inte gör de !
Man måste juh kunna trivas me hela sidan även startsidan !
Jag/vi som inte giller den nya startsidan
ska inte ens bli hänvisade att logga in nån annan stans
Man måste väl få ha sina egna åsikter om saker åh ting
utan att bli iväg skickad, eller hur ?
Men nuh förtiden verkar man inte kunna ha de
åh det e väldigt skrämmande.
Tycker jag si åh andra tycker så,
så kan man lika hjärna få en kula i pannan !
Åh det e fan sick sick sick.
Men jag bryr mej inte inget kan ändra mina åsikter tycker jag en sak så står jag fast vid de
åh så e det bara åh sån e jag åh så har jag alltid vart åh kommer alltid vara ! ! !
Hatar folk som hakar på strömmen fasst dom kanske tycker tvärtom egentligen
Det e såååå omoget, man ska stå upp för sej själv åh inte låta nån trampa på en !

Åh shit vad djup jag vart nuh då men skrev bara de jag känner åh tänker
åh sen får ni säga vad ni vill .. vissa håller säkert med mej åh vissa inte
men det e sånt man får ta här i livet.
Som man brukar säga "Smaken e som baken, delad !"


KLICKA HÄR !


Nuh ska jag i alla fall äta middag, det blir korv åh makaroner en av mina favvo rätter :D
Mumms, Mumms det ska bli riktigt gött :D
är sååå hungrig just nuh så jag kommer säkert äta tills jag spricker !
HAHA .. HAHA . HAHA ..






13 Kommentarer


amanda

okej :D jag sitter här och lyssnar på musik

» http://ammizz.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 17:24:59
♣Jenny♣

de fulaste e att hon skriver till mej ATT HON VILTA DE PÅ MEJLEN FÖR ATT HON ITNE VILL PRATA JOBB PÅ HENNES PRIVA BLOGG VA FAN E HENNES INLÄGG OM DÅ JO BLOGG.SE assåå ja fattar it izzah e de så att hon lixzom yttrar sej sen när vi inte lägger oss ner å gråter då springer hon med svansen mellan benen varför kan hon inte svara på våra rågor varför??

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 17:29:06
Ida

Ah, har läst nu... Förstår, sånt kan vara irriterande!

» http://drinkitup.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 17:36:48
♣Jenny♣

i dont get her ahaha nu e juh henns inlägg om bloggen borta jaa så kan det va tyverr tror jag inte detta blir långvarit kan man inte ta kritik å e en media person så kanske man hammnat lite snett

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 17:56:22
Erik Keding

Ledsen att behöva säga det, men på sätt och vis har Karin rätt. Samtidigt som ni och alla andra har rätt att uttrycka precis vad ni vill.

Jag har dock lärt mig gilla den nya designen och tycker den är riktigt bra!

» http://theartist.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 18:04:00
Rebecka

vad gott med korv och makaroner :)

ja absolut, det är störande med människor som bloggar och ser det som en tävling.

» http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 18:16:00
Vanessa

shit vad taskig hon är...

» http://vanessass.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 18:36:17
Anonym

Mmm, jag vet ;)

Ha en bra eftermiddag. Kram Alixce

» ~ 2008-09-04 - 19:04:29
© K A T T A

Okej, jag funderar att kika en liten stund på det.

Fast det beror på vad jag och grabben ska göra, ska ha myskväll :)

» http://fakkors.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 19:09:56
melina

ja visst är lilla simba söt?

men han är försvunnen sen en månad tillbaka nu, och kommer nog inte tillbaka=(

» http://milinah.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 19:14:12
karro

hahaha! :D men det är ju iofs bra, lite kul ska man ha här i livet ;D

kram

» http://thegirlbehind.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 19:51:24
Erika

Blogg.se är sjukta juu.



Ha en trevlig kväll :D

» http://icanpikan.blogg.se/ ~ 2008-09-04 - 20:16:41
Sofie

Herregud.. skumt xD

» http://sofie1994.blogg.se/ ~ 2008-09-05 - 15:45:07


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.