(v.39) - Veckans Låt !

  • Nanne Grönvall - Avundsjuk


Denna låt är juh hur cool som helst :P

Du har alltid en sån äcklig tur, ett osvikligt flyt
Själv får jag hävda mig genom överdrivet skryt
Varför får du alltid allt som både du och jag vill ha
Och varför ska jag behöva låtsas vara glad? 

Det sägs så flott att skönhet alltid kommer inifrån
Att påstå nåt så korkat, ja, det känns som ett hån
Varför är det då så få som faller för mig
Att du är så snygg, det äcklar mig
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, ha, ha 

refren':
För jag är Avundsjuk, jag är så Avundsjuk
Det finns så mycket jag behöver
Karlar och en massa klöver
Avundsjuk, jag är så Avundsjuk 

Man ska kunna dela och berätta allt som vänner
Men jag medger aldrig hur jag faktiskt känner
Du är egenkär och lat och inte alls intelligent
Men varje gång vi ses berättar du nåt positivt som hänt 

Du får en kram, jag säger att jag gläds så för din skull
För sanningen den kryper bara fram när jag är full
Men när jag vaknar nästa dag förnekar jag allt
Och skäms och säger: "jag minns inte vad jag sagt"
En sanning med minst sagt en modifikation
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill också ha 

refren' 

Du är ytlig och så självisk, men vem bryr sej väl om det
För viftar du med lillfingret står karlarna på led
Vid minsta lilla motgång så bryter du ihop
Jag lyssnar och tröstar - men ler inombords 

refren'







5 Kommentarer


Sandra

sv: Låter som en härlig idé! :)



Jag älskar den där låten. Blev kär i den första gången jag hörde den :D

» http://lovetrouble.blogg.se/ ~ 2008-09-25 - 10:53:43
Sandra

sv: Hehe, ja verkligen klockren! ;D

» http://lovetrouble.blogg.se/ ~ 2008-09-25 - 10:58:35
Sandra

sv: Hehe, var härligt! :D

» http://lovetrouble.blogg.se/ ~ 2008-09-25 - 11:22:14
Linda

klart rolig låt och framträdande:D:P

» http://playmygame.blogg.se/ ~ 2008-09-25 - 11:27:44
Fiski

dendär låten älskade jag när jag var liten! xD

» http://humanerror.blogg.se/ ~ 2008-09-25 - 18:50:33


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.