Vinn för hälsa och välmående !

Jag är med i denna tävling där man Vinner saker för hälsa och välmående.

Motiveringen till varför jag e med i denna tävling
är för att jag helst vill vinna viktminsknings pillerna
pga. av mina mediciner som jag har ätit så har jag ökat i vikt en massa
Har gått ner lite men behöver gå ner ännu mera innan jag når min normala vikt igen
Åh detta e nåt som e riktigt jobbigt för mej så dessa piller skulle vara bra för mej
En knuff i rätt riktining kan man väl säga !?
Om dom nuh hjälper vill säga, men man måste juh ge dessa piller en chans !
Åh sådana här piller har man juh tyvärr inte råd att köpa
Så om jag skulle ha turen att vinna dessa så skulle jag bli super duper happy !
Resten av grejjerna man vinner är säkert oxå bra,
men som jag skrev innan så e det viktminskning pillrena jag e ute efter mest !

Ni kan vinna följande:
Lepigen X-strong-Effektiv & snabb fettförbränning (495:-). Lämplig för dig som snabbt och utan biverkningar önskar gå ned i vikt. Ökar ämnesomsättningen, dämpar hungern och ger extra energi. Innehåller fem växtextrakt som var för sig har en hög verkningsgrad, i synergi förstärker de varandras respektive effekt.

Lepigen Omega 3-Fiskolja effekt på hjärta, hjärna & kärl (229:-). Lepigen® Omega 3 Fiskolja har bevisat god effekt på hälsan. Bland annat uppnås en stimulerande och välgörande effekt på hjärta, hjärna och kärl. Fettsyrorna i Omega 3 behövs i kroppens samtliga celler och är därför viktiga för vårt allmänna hälsotillstånd. Ger positiv effekt på hjärnkapaciteten och ökar koncentrationsförmågan. Gynnar det "goda" kolesterolet (HDL) och minskar det "dåliga" (LDL).
  
Beauty White Professional Dental Whitening System med 3 formbara skenor för dina tänder samt 6 behandlingar, man märker skillnad!



TÄVLINGEN AVSLUTAS: 21/9 KL 21.00
Lät denna tävling intressant !?
KLICKA HÄR ! ! !







7 Kommentarer


liene

Hoppas du vinner:)

Och nu har jag även tagit min tid och röstat på dig.

» http://lienes.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 06:45:38
Erika

sv: Haha, jag vet inte vad jag höll med dej om XD

» http://icanpikan.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 07:23:36
Ida Björck

svar: jo min med :)

» http://idahbjork.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 08:55:05
alexandra

ja typ :P haha.

idag ska jag till skolan och sen hem och plugga hela dan =/ dudå?

» http://dependence.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 09:28:15
kirre

har röstat på dig!

de där Lepigen är hur bra som helst har dem själv hemma. Fungerar kanon.Hoppas verkligen du vinner.

» http://kirreflickan.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 10:53:43
Lotta

Dem där pillrena verkar ju inte helt fel ;) Hoppas du vinner.. då får du berätta om dem funkar eller ej.



Jodå, allt e fint med mig idag :) Är ledigt! Super skönt! Sj då?

» http://lottiiizz.webblogg.se/ ~ 2008-09-16 - 12:00:48
Tove

Vad härligt att vinna sånt. Något man verkligen behöver ha i badrumsskppet.

» http://guldstrumpa.blogg.se/ ~ 2008-09-16 - 12:45:17


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.