Vilken mysig afton/kväll ...

Vilken mysig afton/kväll man har haft ! Det är alltid mysigt att tända ljus och sitta och mysa me darling och djuren framför bra tv-program och äta gott och dricka gott ! =) Fast iofs så har jag bara sett DH ikväll och medans jag såg det så va jag sms nörd ! Sms:a med en sötnöten Clara som satt hemma i sin lya och tänkte så hon fick ont i skallen, hon löste nämligen korsord. Och efter att DH hade slutat så fastnade jag i tele men en annan lilla sötnöten Jenny, och som vanligt svammlade vi på om allt och ingenting och nu sitter jag här och knåpar ihop kanske kvällens sista och kanske dagens ointressantaste inlägg !? HAHA ..

- Hoppas ni andra oxå har haft en bra kväll !?






5 Kommentarer


Sandra

Precis! :) haha. Hm, imorgon ska jag på en lektion, plugga och senare umgås med killen är det tänkt! Vad hittar du på imorgon, några planer? Kram

» http://jigglyxoxo.blogg.se/ ~ 2009-12-01 - 23:42:12
Classy

Nja ibland kan det ju vara det, men idag va ja så sjukt trött så då va det bara jobbigt :P haha



Du ser ut att haft en jätte mysig kväll i alla fall :)



Min kväll har varit lugn och bra :)

» http://nathaliesjobeck.blogg.se/ ~ 2009-12-02 - 00:27:51
kickan34

sv! Hej jo de e bara bra! :)



hur e de själv?!



Härligt o mysa nu när de e kallt ute. ska väl gå å sova snart igen. får se. :S..



Korsord e kneping, men jag brukar köpa buslätta korsord, då behöver man inte tänka my brains out!! :)

Kram

» http://kickan34.blogg.se/ ~ 2009-12-02 - 02:01:35
....

Jo det är bara bra, själv då?

Ganska jobbigt när man ska upp tidigt och sen kan man inte somna :D

» http://oooo.bloggplatsen.se ~ 2009-12-02 - 03:39:11
Jasmine

Svar: Ja, än så länge har jag hittat alla avsnitten på Youtube. :)

» http://rosanatt.blogg.se/ ~ 2009-12-02 - 16:50:05


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.