Fattar inte hur vissa ...

Fattar inte hur vissa folk kan vända kappan efter vinden så snabbt som dom gjort, först massa skit snack om vissa personer och sen ska dom ändå umgås med dom.. hmm.. hur går det riktigt ihop. Jag förstår inte riktigt ?! Hmmm.. man kanske själv ska börja med samma falskhet som dom.. Ne, då står jag hellre för vad jag har sagt och sen får man ju se om man kan börja umgås igen. Inge falskhet hos mig inte... Varför, vad ge det mig ?! Man är väl ändå en vuxen människa och då ska man inte stoppa huvudet i sanden och låtsas gå vidare som ingenting har sagt eller hänt !

Jag gör fel, ibland har jag inte full koll och ibland är jag omöjlig att ha att göra med. Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst!!! Skulle önska att alla hade tillräckligt med skinn på näsan att inse att du inte heller är helt perfekta !


Ne nu orkar jag inte svamla mer här så jag ska avsluta detta inlägg med ett sweet citat:

"Framgång ger vänner, motgång prövar dem !"






6 Kommentarer


Alexandra

bra skrivet!

» http://alexandrareichert.blogg.se/ ~ 2011-02-17 - 06:45:30
N A T H A L I E n y r é n

Okej. I helgen blir det att träffa kompisar och fira en kompis som fyllt år, för din del då? :)

» http://nathalienyren.blogg.se/ ~ 2011-02-17 - 07:32:23
thesswester - inte som alla andra

sv: på fredag ska jag vara med min pojkvän, lördag festa med bestis och söndag slapp :)

» http://thesswester.blogg.se/ ~ 2011-02-17 - 10:40:23
ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jag tror inte du läste hela inlägget för jag pointerade att mitt mål absolut inte va att hamna där men tycker att dom borde se över listan så att fungerar som den ska, det var de jag skrev ;p

» http://robinhoods.se ~ 2011-02-17 - 12:26:47
Angela

inte planerat ännu, sjdå

» http://angelacaroline.blogg.se/ ~ 2011-02-17 - 13:17:26
Malin

svar: Jaha okej, vad roligt! :)

Jag ska nog grejja lite i min nya studio, ska flytta dit alla saker så jag ska väl ställa dem på plats. Du då?

» http://lillaskrollan.blogg.se/ ~ 2011-02-17 - 16:07:47


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.